Sol!



Hej hopp!

Igår åkte jag ut till birsta med Sara och Henke Penke på eftermiddagen och köpte hårfärg till Sara..
Vi åkte ut till Henke och skulle färga.. Hon skulle gå från svart till blond vilket självklart inte gick som hon trodde.
Det blev chokladbrunt med blond hårbotten men såg ändå bra ut för att vara en missfärgning, syns inte att det är det.
Särskilt inte om det är uppsatt.
Efter det blev det lite Guitar Hero med Henke när han spelat klart sitt Lego Indiana Jones +7år som han inte kan
sluta spela. Som vanligt då så gick det åt pipsvängen med spelet.. Inte min grej det där eller så är det för att
Sara och Henke tjuvtränar hela tiden...
Jocke skulle iväg och jobba mot kvällen så jag passade på och åkte med honom hem..
Flirtade lite granna med honom så han skulle komma och lämna Thello hos mig till han kom hem idag och det gjorde han.
Var full fart på han en bra stund igår kväll och inatt vaknar jag av en smäll i ansiktet.
Då har han tagit grisörat och kasta den i ansiktet på mig, snacka om fullträff, haha!
Imorse klev  vi upp runt 6-7 tiden och tog en promenad innan solen kom upp..
När vi kom in igen var det full håll igång.
Vi gick ut igen runt halv 11 tiden och gick ner till pappa och Linda och stod ute i solen och prata en stund.
Thello charmade dom båda extremt :).
Vi gick ner till stranden och busade i drygt en timme sen gick vi hem och fixade lite mat och efter det somna han pladask..
Nu har Jocke precis varit och hämtat honom.
Jag ska väl ställa mig med maten sedan hoppa in i duschen och bege mig iväg ut till Henke innan matchen..
 



Knäppte lite bilder också, tyvär blev det inga ute..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0