-,'-@


Jag bara ler, varje gång jag har dig.
Jag har dig så tätt intill och jag ber när du ser mig att,  du ger mig det som jag vill.
Ingen vet  vad vi två känner, vad vi känner för varann. En hemlighet som bara bränner - jag känner att den är sann.
Du är allt för mig - du är med mig vart jag går och bara du vet var jag står.
Som en våg emot hamn viskar jag tyst ditt namn, ingen kan väl önska mer när du ömt emot mig ler.
du vill ha jag vill ge, bara få dig att se, allting känns ju som det ska.

 Du är den som jag vill ha.
Jag kan inte alls förstå varje gång du måste gå.
Varje gång som du lämnar mig ropar mina känslor nej nej nej, vi får diskutera sen,
vill ha dig här och nu min vän, kan inte vänta på att få ett svar, för min dröm om dig
är allt jag har. Vill ha dig hos mig, vill känna varje del av dig. Vill bara vara nära,
bli inte rädd min kära. Vill känna doften av ditt hår, älskling vill höra hur du andas
se hur en morgon randas. Vill se en vinter bli till vår.
Tiderna förändras, allting har ett svar. Vi låser våra dörrar inom oss. Går man inte framåt står man också kvar och låter tiden gå. Men verkligheten säger att drömmar blir till liv. Som vinden gör när glöden blir till eld. Du fick mig att se framåt, resa mig igen och tro på den jag är. Sökte mig till viljan, du krönte mig till drottning. Jag flög högt ovan molnen som en vind. När jag hade landat, stod du där igen och gav mig kärleken.
Om du vill, stannar jag här, delar mitt liv, delar min värld. Och om du vill stannar jag kvar
och kommer alltid ge dig, allt som jag har - om du vill.
Jag kommer alltid stanna hos dig, jag kommer alltid bli kvar.
Om du själv bara vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0