Underbart humör!


Somnade ganska hastigt igår.. Hann med och se 15 min av filmen.. Gick och la mig i sängen sten död.. Klockan tre
börjar Thello skälla som en tok så står Jocke i dörröppningen och skratta åt mig, var mer död än levande..
Han åkte iväg med Emelie runt 12. Så då började jag göra mig klar och sen gick vi ner till pappa och hämtade bilen och for
till Nisse på en kopp kaffe. N'är vi hade kört ner Nisse på jobbet gick vi på bolaget åt fylltrattarna och flög runt på lite andra ställen.. Får se vad kvällen har att erbjuda. Nu har vi gjort lite hamburgare att trycka i oss innan vi ska köra iväg dom hära.

Therese från L'Oreal ringde mig när vi var hos Nisse och ville ha med mig på modevisningen nästa vecka för att visa upp hår och kläder från Patrik Lernberger och L'Oreal Profesionells.. Så nu har jag tackat ja och kommer alltså få ännu en makeover
på torsdag nästa vecka. Känns kanonkul verkligen. Tanken slog mig förut att det  gått en månad sen jag fick min nuvarande "look" så jag har väl inte riktigt hunnit vänja mig .. Men jag säger aldrig nej för en förändring och nya utmaningar, ni som känner mig vet ju det! ;)
Imorgon blir det en hel del festligheter och som det ser nu även så på lördag då jag är bjuden på grillfest nere med gamlingarna hos pappa. Får väl se hur det blir med det!:)

Nu ska jag sätta mig och äta!


hejdå till det gamla, och välkomnar det nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0