Om vi förlorar en i baksätet gör vi en ny i framsätet!



Hej hopp!

Har inte orkat suttit mig här på ett par dagar nu.. tänker heller inte skriva allt för mycket idag..
Igår var jag och sara och hade atlas och misa, sen kom jocke med Thello också.. Det var jätte mysigt. Vi
släppte lös dom bakom husen och lät de springa runt. Nu idag ska jag vara i stan kl 12 och börja med förberedelser
inför kvällens modevisning.. Ska bli både kul och spännande och se vad det blir den här gången!
Efter modevisningen hade jag och Thello tänkt fara hem till Joakim och bara mysa på!:)

I like you alot, jg!


Med kritor ska jag måla,  måla det vackraste jag vet.
Det första är ögon,  ett par ögon,  Vackrast av dem alla,
lkristall blå och med glans av stjärndamm.
Sedan ett vackert ansikte fullt med liv,
som virvlarna i det kristall blå vattnet där, Dina ögon födde.
Hår ljust som dagen och mjukt som silke.
en kropp att smälta för.  Men sedan kan jag inte
måla längre.  Mina kritor kan inte fortsätta.
Jag målar och målar om igen,
Men måste börja om från början.
Så kommer jag på vad som är felet,
och är nu nöjd med min bild.
Personligheter lyser igenom skalet av kroppen,
därför kan jag aldrig fånga dig på bild,
För du är alldeles för vacker innuti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0