Karlar

Nu sitter jag och tar mig en drink och skriver lite.. Här nedan kommer lite granna till er karlar som jag befinner mig
stämmer in korrekt. Hittade den här texten långt bak i datorn där alla andra gamla
skrifter och fotografier låg så jag skriver in den här..
Skriv gärna vad ni tycker, är det inte till 98% sant!?



• SÅRA OSS (been there)
• Utnyttja oss
• Manipulera oss
• Få oss att tro att dom gillar en, men i slutändan är det bara sex dom är ute efter.

Skitbra exempel;

• Man hade ett långvarigt förhållande, killen gör slut , är ett svin, sen förstår inte killen varför man inte kan bli kompis med dom på en gång (den svaga)

• Man har ett förhållande, sen bara för att man inte har ett bra sex liv gör dom slut och knullar med någon brud för att sedan komma tillbaka till tjejen och säga; - flåt, kan vi vara tillsammans igen..? (den sviniga)

• Man hittar någon, har sex och så.. sen så skiter han och hålla kontakten. (playern)

• Man är tillsammans, killen gör slut, och eftersom att han vet att tjejen är så kär i han så vet han att han kan alltid komma tillbaka, komma å att gå som han vill.. han tar henne för givet (den fräcka)

• Man blir kär, killen visar att han tycker om en tillbaka och så fort han har fått sex säger han; - Du det kommer aldrig funka mellan oss. Är tjejen då bra i sängen kommer han förmodligen att hålla på så här en längre tid. (sexmissbrukaren)

Till ER killar som känner igen er.. vill ni veta hur vi känner oss?

Så jävla sårade att vi tror aldrig att vi kan resa på oss igen.
Utnyttjade så man känner sig slampig utan att man gjort nått.

Även till den killen som sårat någon tjej, och aldrig själv gråter.
Jag hoppas att DU blir lika kär som hon var i dig, sen så dumpar hon dig och är svinig. Låt tårarna RINNA... feel the pain...

OCH OM NÅGON HAR FUNDERAT ATT GÖRA NÅTT MOT MIG? SÅ LYSSNA NOGA.

Det här gäller inte alla killar.. men killar vill jaga.. det ligger i deras natur.. tjejer vill också jaga men inte riva sönder den man hittar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0