Jag tycker mycket om dig



Inte en speciellt händelserik dag.. Var iväg till Svea förut hade med mig Thello, full fart på lillfisen som vanligt.
Vi mötte mamma i stan och skulle på bolaget men fastna utanför indiska, där Thello ställde till världens scen.
Varenda människa som passerade eller stod på andra sidan gatan titta på han när han smög fram till staty-lejonen och små morrade.. Till slut blev han förbannad när han såg deras stora tänder och skulle slåss. Vart en jävla cirkus iallafall..
När vi kom hem ställde jag han i duschen sen tvär somnade han och jag också ett par minuter..
I övrigt har jag inte gjort särskilt mycket.. Thello fick springa på dagis i 1 timme så han är helt slutkörd nu lillgubben.
Igår var jag in på Elite Hotel Knaust på modelltjosan då återigen.. Lessnat på min nya look' som jag egentligen trivs så bra med. Men får väl se om dom vill ha mig på denna visning eller inte.. Hoppas kan man alltid!

För tillfället sitter jag och dricker kaffe och funderar på någon film som kan vara sevärd.  Får allt se vad det blir för någonting.. Ska slänga mig på soffan är en sak som är säkert.
Joakim skulle ut med Pallo ikväll så lillfisen blir kvar och Joakim kommer hit och myser med mig senare:) hihi!

Nu ska jag göra ett par mackor till kaffet och inta soffläge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0