Innan mörkret faller


Vinden smeker stilla i mitt hår,
hör den viska minnen från igår.
Då var det lätt att leva, då fanns du nära mig.
Våran stund tillsammans den blev alltför kort.
Jag blev tvungen att försvinna bort,
det var med sorg i hjärtat
som jag lämnade dig.
Men jag visste säkert att vi skulle ses
och nu känner jag att chansen ges, idag.
Ingenting kan stå i vägen nu.
Det finns ingen annan, bara du.
Nu är det tid att leva
och jag vill leva med dig.
Jag ska försöka ge dig alla svar.
Om en eld som aldrig brinner klart
så bara låt den brinna,
låt den tala till mig.

När natten kommer hör vi våra hjärtan slå.
En stjärna faller och allt du önskar kan du få.

Innan mörkret faller är jag där hos dig.
Öppna famnen när du möter mig, jag vill ge dig
något ingen annan nånsin kan.
Innan mörkret faller kan vi se igen, att får längtan stiger i skymningen.
Innan mörkret faller ska vi älska med varann.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin text :D

2009-04-05 @ 18:04:22
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Postat av: samira

va fin text (:

2009-04-05 @ 18:06:52
URL: http://miiahskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0