Finally



Halvdassigt väder idag men ändå varmt och skönt.. Nu har jag precis tvättat håret och ska väl lägga mig i badet
om en stund.. Färgen vill inte släppa från håret så badvattnet blir kolsvart om ja blöter det..
Nu har jag iallafall hittat en Bichon Frisé kennel nere i Karlskoga där valpar väntas 19 maj.. Mycket
fina båda föräldrar.. Mamma (SUCH Panderosa´s Rosewood s54818/2003) som är parad med (SUCH Gizmo´s E-Type "Osito" s57423/2006
Har varit kontakt med kennel mamma under dagen idag och nu ska vi vänta och se vad som kommer ut först
för att sedan göra ett beslut om valpköp ifall det blir någon tös i kullen vill säga. Håller tummarna!
Jag har också fått papper och jag kom in på min utbildning i höst så bättre kan det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0