Bedrövligt..



Hua vilken dag.. Har ringt kvinnokliniken hela morgonen när jag äntligen kom fram skulle jaf inte få en tid förens den 18 maj.. Men lyckades tjata till mig en tid redan på torsdag tack och lov..
Mormor ringde och berättade att gammelmormor fick åka ambulans in på sjukhuset för att hon slagit huvudet väldigt illa..
Så det var bara att kasta sig i kläderna och åka upp, så har suttit där uppe ett gäng timmar..
Det gick bra och hon fick åka hem till slut.. Hon hatar ju sjukhus så hon gjorde allt för att komma därifrån.
Läkaren sa till henne att avvakta några dagar och se om yrseln och kräkningarna gick över annars skulle hon komma
in igen, så det är bara till sig att hålla tummarna..
Sara ringde för en stund sedan och nu är hon och Henrik tillsammans igen (thank god)..
Så hon är med honom nu och mår gott.. Själv blir jag nog hemma resten av kvällen känner inte alls för att göra
mycket efter dagens alla händelser (inte alla nämnda)..
Min älskade Maja blir 1 Månad idag så jag hade väl egentligen velat gå ner till sötnosen men.. efter
allt som strölar i mitt huvud just nu så vill jag bara ta det lugnt.. Sedan förkylningen jag har åkt på vore ju dumt att komma med och riskera att smitta lillgumman.. Har haft i stort sätt konstant huvudvärk i en vecka nu.. IGEN..... Förbannade huvudvärk som aldrig vill släppa.. Men det är ett litet bekymmer så klaga ska man inte göra.. Finns värre saker här i livet..



Jag tänker på dig.. Vet att det är jobbigt nu och jag finns för dig vad det än är, min sötaste Joakim.



"Rock-Maja" 1 Månad Gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0