<3


Hej mina käraste..

Nu var det ett tag sedan jag tog mig tiden för detta..
Har varit utan internet ett litet tag så har inte blivit så mycket med det..
För drygt en vecka sedan var det SCA cupen och partaj hela helgen. Vi hade riktigt roligt fasten det kanske blev lite för mycket för mig på fredagen. Det blev en tidig kväll vi åkte hem till Henke och slocknade i stort sätt på en gång.. På lördagen var det dags för derbyt, inga förväntningar som vanligt.. Men så kom det 1-0 till su
ndsvall efter 2.57 min
underbart.. Men inga höga förväntningar ännu, det brukar ju aldrig sluta som man vill.. Tillslut fick vi segern 3-0.
Därefter gick vi till puben i B-hallen med ett léende på läpparna och firade resten av kvällen...
Nu i helgen var jag med Sara och Henke och körde lite folk och sådär, på lördagen satt jag hundvakt.
Idag åkte jag till Saras mamma efter skolan och lekte lite med Simon. Sedan åkte vi ut till Henke, vi tog några badminton matcher. Henke och jag vann 5 gånger var och sara ingen. Så nu sitter vi och lirar lite guitar hero och där verkar hon ta hem vinsten från Henke iaf ;)
 
Nu ska jag se om jag lyckas slå någon utav dom!
Skriver väl något mer någon dag..



I don't love you, like i did yesterday











Vinden smeker stilla i mitt hår,
hör den viska minnen från igår.
Då var det lätt att leva, då fanns du nära mig.
Våran stund tillsammans den blev alltför kort.
Jag blev tvungen att försvinna bort,
det var med sorg i hjärtat
som jag lämnade dig.
Men jag visste säkert att vi skulle ses
och nu känner jag att chansen ges, idag.
Ingenting kan stå i vägen nu.
Det finns ingen annan, bara du.
Nu är det tid att leva
och jag vill leva med dig.
Jag ska försöka ge dig alla svar.
Om en eld som aldrig brinner klart
så bara låt den brinna,
låt den tala till mig.

När natten kommer hör vi våra hjärtan slå.
En stjärna faller och allt du önskar kan du få.

Innan mörkret faller är jag där hos dig.
Öppna famnen när du möter mig, jag vill ge dig
något ingen annan nånsin kan.
Innan mörkret faller kan vi se igen, att får längtan stiger i skymningen.
Innan mörkret faller ska vi älska med varann.



Pratade med den här snyggingen häromdagen, får hoppas vi ses någonting framöver
vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0