Supporterresa



Hej hopp mina käraste!

Gårdagen började givetvis som vanligt att jag försov mig..
Fick stressa som ett djur och duscha äta göra mig klar och allt vad det heter..
Sara ringde mig och sa att vi skulle mötas på stan så jag åkte ner och vi tog en sväng in på
olearys. 14.00 gick bussen upp mot umeå. Vi stannade till i övik för mat paus. Jag och Sara gick och
virrade efter Mc donalds som inte ens fanns. Så det slutade med att vi gick på subway och käkade..
Kort därefter ringde Poppen och började närma sig övik.. Han fick åka ner till sundsvall och hämta
kissarna.. Så vi träffade honom en stund innan det var dags att åka igen..
När vi kom bakom hörnet där bussen skulle stå var den borta, vi fick panik och trodde han åkt ifrån oss..
Vi hittade bussen ett kvarter upp och då var det dags att fara igen..
Vi kom fram till umeå precis när pucken släpptes på planen.. Partypatte fick inte komma in för att han var för full och mig skulle dom ta in på prover. Jag klarade mig men Patte fick dessvärre åka in på polisstationen.
DEt var bra drag på läktaren, matchen var bättre än väntat enligt mina förhoppningar i en borta match mot björklöven som skall klassas som ett topplag..  poppen kom förbi och stod med oss en stund.. Var riktigt kul att få träffa dig vännen! Var länge sen sist nu...
Efter matchen var det dags för hemresa igen. Sara ville att vi skulle sätta oss längre fram i bussen för hon var trött och henke hade huvudvärk.. Danne kom och satte sig med mig och vi drack ett gäng öl och hade det trevligt. Sedan fick vi nå äppelvin som smakade äppelpaj.. Inte så gott för mina smaklökar men drickbart iaf!
Har lite småluckor där från hemvägen.. Men när vi kom fram till sundsvall drog Danne med mig bort och vi satt och pratade ett par timmar i kylan..
När jag äntligen fick honom till att vi måste gå till bussen så åkte jag hem till arne och sa hej till dom som var kvar..
Mamma kom dit och städade undan allting från kvällens bravader sen körde vi hem Maria & Arne till Maria oså Chrille och Linda...

Trots att jag var så jävla trött fick jag inte komma hem förens 4- halv 5 på morgonen...

Nu sitter jag uppe och funderar över vadfan min röst tagit vägen.. Den var som vanligt efter matchen men när vi kom fram till sundsvall försvann den helt... Så nu sitter jag här och får inte ut mer än ett pipande ljud ur munnen min...

Vill tacka er alla för en underbart trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0