Kryssning!


I lördags åkte Jag, Josse, Carro s, Carro, Maria, Mimmi, Emelie, Malin, Maine, Mamma, Micke, Tim, Paso & en till kille på kryssning till Åland.

vi tog en resa med lönns bussar så mat, resa, hytt mm ingår..
Bussen gick från sundsvall runt tio på morgonen.. Redan vid halv elva var jag igång med första ölen.. Ska börjas i tid!
Efter en kort stund var nästan allihop igång!
Vi stannade i gävle för att käka, i hopp om att Robin skulle komma förbi och säga hej, men inte fick vi se skymten av honom inte..
När vi väl var framme gick vi upp och ställde oss i kön till båten på en gång.. ställde av väskorna där och gick ut för att träffa Åke-Räkan som aldrig dök upp.. Ist kommer Danny, Mattias och Erik.... Gillar dom inte speciellt så jag vände ryggen då dom kom och Erik kollade in mig som fan enligt dom andra.. Jag ruska bara på huvudet och gick in.. Vi gjorde oss ordning och gick på smörgåsbordet och åt.. Var mycket fisk men helt okej ändå. Fri öl och fritt med vin till maten så man ska inte klaga.. hehe, sedan gick vi till tax freen och handlade lite.. Sedan ner på sexan och hitta lite party människor..
Vi fick med oss tre karlar från Tierp. Kalle,Dennis & Robin följde med oss, vi gick på cansinot och spelade lite på rouletten därefter baren och dansgolvet...
Blev en hel del drinkar och Carro försvann, jag och josse letade rätt på henne och då låg hon i hytten och skulle sova.. Klockan var inte med än halvtolv..
Vi lät henne sova och gick upp på dansgolvet igen och dansade till ungefär halv fem på morgonen non-stop!
Jag är inte den som dansar oavsätt hur full jag än är, men fan så kul det var!
Styrdansen är någonting att träna på dock..
Jag och Josse gick till club seven, träffade Mattias o surrade lite.. Sedan kommer det fram någon jävla idiot och börja tjafsa om vart josse köpt sina kläder.. Kan nog lova er att det var den största modebögen i detta land...
Vi väckte Carro runt 5 tiden på morgonen och då vart det partaj igen.. Vi träffade nya ansikten och det vart en massa öl.. 
Josse var helt slut efter allt dansande så hon gick och la sig.. 
Kort därefter gick jag och la mig runt 6 tuiden. Klev upp en halvtimme senare och då var kalaset igång igen... 

Senare under dagen satt vi och kollade på karyoke tävlingarna.. Jago ch Carro fick för oss att vara med, så vi sjöng inför ett hundratal människor med våra falska stämmor och inte kunde vi texten heller! 
 Efter det kom det en dj och musiken kom fram.. Jagoch Carro ´gick ner på dansgolvet och dansade tills vi skulle hem...
Inte en jävel förutom vi dansade, så då skämde man väl ut sig ännu en gång..

Det var en klockren resa! Klart bästa sen vi träffa gävle borna.

Här är lite bilder från kvällen också..

På vägen ner Josse, Carro & Jag



Wodka dags






Kalle & Dennis



Jag & Robin



Caroline med sin äckliga passions tjosan, usch



Caroline & Mimmi!



Kalle, Dennis, Carro & Mimmi



Carro =)













håret står åt alla håll, efter några timmars dans!









små pojkarna vi dansade med, fan så söta dom var!
Var en pytte liten flicka där också sötast av dem allla, fick inge kort på henne dock..








Maria o robin!


Jag hade visst gått ner i hytten och bytt om och stått och knäppt en massa kort på mig själv...
Ser inte frisk ut för fem öre!


Dagen efter, strax efter karyoken, fick springa ner till hytten tvätta av mig och byta om, höll på att tuppa av, (scenskräck)
Drog i mig en halv flaska shot sen var det kanon bra!




Slut på bilder för den här gången!

Nästa resa blir det Tallin!
Vi tänkte samla ihop oss bra med folk..
Sugen? Säg bara till! =)








Kommentarer
Postat av: josssssse

jag är på att åka till tallin ;)

2008-10-22 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0