Trött



Hej hopp,

Nu har jag äntligen sätt national treasure filmerna.. Otroligt bra var dom båda!
Nu är jag så trött så det finns inte.. Sitter och funderar lite på vad man kan hitta på för
trevligt i helgen. Är sjukt sugen på att åka iväg och fiska så jag får inviga mitt spö jag fick av Pappa & Linda..
Är det någon mer än jag som är sugen så slå mer än gärna en pling! ¨

Malin & Jag hade bestämt att vi skulle iväg imorgon men hon är nyopererad nu så hon ska vila. Visserligen var det bara handleden men det blir lite svårt att fiska med en svälld handled. Titta på är ju inte heller så speciellt roligt.

Träffade Rickard idag och han pratade om att kanske ta ett glas till helgen eller liknande så får väl se vad jag bestämmer mig för att göra. Känner inte alls för det egentligen..

Det jag känner för är att ta ett glas vin, äta en fin middag och bara ha det mysigt med någon. 
Men ska det vara på det viset ska det inte vara med vem som helst, så jag kan stryka det på listan med en gång... 
Men som sagt hör av er om det är fler som är på någon dag i helgen!
Nu är jag så trött så tårarna rinner av jäspar.. Ska surra klart med den här karln jag inte pratat med på väldigt länge sen så är det myggan och bädden..

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0