slut


Nyvaken och totalt död..
Kom upp ur sängen imorse iallafall, det är en positiv sak..
Men orkar inte åka in på skolan. Har kämpat på de 9 sista veckorna nu och jobbat ihop för hela året..
Så nu har jag börjat på nästa års arbete så jag slipper det nästa år.. 
Nu ligger jag i soffan och väntar på poppe som ska vara här till ikväll.
Länge sen man träffa lillskiten, ska bli mysigt =)
& vad som händer till helgen vet jag inte.. Jocke skulle åka och fiska ikväll så jag kanske följer med honom en sväng om jag orkar fixa spöna. Men någongång måste ju det göras med. 
Rachael Ray är på tvn.. har aldrig riktigt förstått mig på dom dära programmen.. Så nu, ska jag lägga mig bekvämt och titta klart på myggan =D


Be back soon enough 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0