Om vi förlorar en i framsätet, gör vi en ny i baksätet!


_Hejhopp

Här sitter jag och vräker i mig glass..
har slöat hela dagen, legat i solen och druckit öl. Tog en promenad med poppe & johan förut ner till pappa och surrade lite. 19 juli åker jag till norge och fiskar till den 27e!
Ska bli fruktansvärt kul, längtar som bara den!
Jag och Carro pratade om att åka ner till gävle nästa månad också. Det skulle vara riktigt roligt att träffa pöjkarna igen! Men nästa gång är det deras tur att komma upp hit tycker vi...
Nu har jag suttit och väntat på Carro o Josse hela dagen.
Väntar nu på att Carro & Tomas ska komma och hämta mig därefter Josse sen ska vi iväg och fiska, dricka öl och röka lite gunnar! =D Vart vi ska fiska är ej klart än dock.. Men det kommer så småningom!
Nu kom Maria så nu ska jag vara lite social och leta fram kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0