Om vi förlorar en i framsätet, gör vi en ny i baksätet!

Iho Igår när Carro och tomas hade hämtat upp mig och Josse åkte vi hem till josse och bytte om.. Sen åkte vi tillbaka till bommen för att köpa mask men det var tvär slut... Så vi åkte hem till josse igen och letade mask i drygt en timme. När vi äntligen var klar och kom fram till stället där vi skulle fiska. Parkerade vi bilen och det var visst en bit och gå.. Hördes gnäll från det att vi började gå till att vi var framme. Första gången det inte är jag som inte säger ett pip! Jag började fixa spön och kastade ut dem sen gick jag för att hjälpa till med brasan men tro på fan att jag får napp på en gång så jag springer ut på bryggan men hinner inte.. Så jag gjorde nytt och sedan gick vi och rökte lite gunnar! Gick en bra stund sedan stor jag vid brasan och får napp igen och jag hinner självklart inte.. Så vi fortsatte med våran gunnar och hade det trevligt.. Senare ska Carro kasta om sitt flöte för det var så långt in.. Tro på fan att medans hon vevar in hastigt får hon en öring på kroken och hon vevar och vevar tillslut får hon panik och slänger spöt i mina händer och springer och skriker.. Sen kom tomas och hjälpte mig få upp han i land eftersom vi var utan hov. En fin liten prick.. Carro var så stolt så hon visste inte vart hon skulle ta vägen när hon för första gången tog i en fisk.. Men hon tog väl inte bara i den, hon pussade den och la den också i kläderna.. Ingen fick ta av na den där fisken..
Senare ringde Robin och ville komma ut med ett gäng och festa och så.. Medan jag pratade med honom fick jag napp för 10 e gången och jag hann självklart inte reagera eftersom då fastnade självklart spöt i hålet.. Sedan byter vi brygga och jag kastar ut och får ett sms av Robin att ringa då jag inte har något på kroken, så jag läser smset högt och hinner inte prata klart utan då har jag napp ännu en gång så jag slänger alla fem skaer jag har i händerna men inte hinner jag för det. Jag har helt enkelt ingen lycka i den där sjön, aldrig haft heller..
Ändå gillar jag den så mycket.. knas..
Sedan åkte vi hem vid ett ochCarro var fullast och gladast som alltid! 
Tack för en trevlig kväll tjejer & Tomas! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0