hiho

När jag vaknade imorse orkade jag knappt resa mig... så fruktansvärt slut i kroppen. Sängen jag köpte måste vara för bra, jag har aldrig sovit så bra som jag gjort nu den senaste tiden och det gör att jag blir slut i benen när jag inte får sova ut riktigt.. Kan väl vara något annat likaväl vad vet man.
Jag åkte på skolan en sväng och blev ompysslad av Johanna som maserade mig. Sen gick vi ner till sjukgymnasten så jag fick sträcka ut ryggen...
Moore ringde mig och klargjorde min profilanalys jag gjorde. Det var riktigt roligt att höra när allting stämde. Förklaringen på personen jag är, var chockerande. Nu nästa helg ska jag & Daniel ner på kurs hos den här killen, det ska bli riktigt intressant..
Var även på kris idag och snackade lite skit med några därefter åkte jag och solade..
Nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli färdig...  
 

Jag har även fått mig en förföljare...

Under de senaste två veckorna har jag stött på samma kille vart jag än går, och nu har han börjat dyka upp på skolan.. Jag minns i helgen som var att jag satt ute på balkongen och han kommer springandes utanför och får syn på mig.. Han släpper inte blicken och rå stirrar samtidigt som han springer och sprang nästan in i staketet.. När vi skulle gå från bilen i tisdags här ute på parkeringen satt han i sin bil.. Så fort vi körde in på området kom den där blicken igen. När vi kom runt kröken hade han startat bilen och mamma kollar bakåt, då hade han backat bilen för att fortsätta stirra. Imorse när mamma var ute vid bilen stannade han upp på vägen nedanför och satt och råflina emot henne så hon kunde ju inte hålla sig för skratt inte och skyndar sig med telefon och ska ringa mig och säga att han är här så jag var beredd på det men då hann jag ju redan möta upp honom, men vände snabbt bort huvudet. Nu när jag satt på bussen vid korsningen (kubal) och väntade på att få åka, kom han igen och han tittade in i bussen och såg mig och bromsade genast in samtidigt i svängen och råstirrade så han nästan kom över i fel fil. Jag kund inte hålla mig för skratt då heller...
Får väl se har stött på honom 3-4 gånger dagligen de senaste två veckorna...


Nu ska jag sätta mig och käka skriver mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0