Hej hopp!


Nu har jag tagit mig lusten att skaffa en riktig blogg..

Idag har jag varit på skolan och blivit ompysslad med hår, ansikte, smink med mera.. Sedan gick jag ner på stan med mamma och kikade på mösspåtagningen. Träffade Ills, längesedan vännen!
Köpte en ny jacka idag, tokälskar den må jag säga.. Sedan nu har jag suttit och jävlats med internet till bärbara, det går inge vidare alls men men... Träffade Alex och Micke idag också det var roligt att träffa dom med, sjukt längesen.. Alexandra har gått med på att piffa upp mitt hår en aning och det känns skönt så man slipper gå som en kyckling.. det är ju inte det roligaste må jag säga.. I helgen hade vi lite inlfyttningspartaj, det var helt okej.. Vi åt gott och hade riktigt trevligt.
Har så ont i kroppen idag så jag nästan inte kan stå på benen.. Skulle gå på stan med Linn idag och sedan åka till Markus men jag pallar varken eller.. Så jag ska på bilbingo med mamma ikväll igen.. Var igår ute i kovland och vann några slantar;).  Jaja, jag ska väl rusa iväg och göra mig klar så vi kommer iväg någongång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0