Hej hopp sockertopp!



Blir allt mer slut i kroppen.. klarar snart inte av att stå på benen. Det värker från nacken och ner i fötterna. 
Ofta känns det som benen ska slitas av ifrån kroppen.. Önskar att det bara skulle varit en extrem förkylning på väg..

Nu ikväll har jag varit i stan på bilbingo igen.. Åkte aldrig och gjorde det jag skulle göra förut heller. Har glömt att ringa och säga till också.. Får väl ta och göra det imorgon och be om ursäkt. Kommer och hälsar på dig i veckan bubben jag lovar.. Vann dock ingenting ikväll. Sedan tog vi oss en sväng runt stan och köpte dricka.. Träffade Martin och pratade med honom lite o så. Strax efter åkte vi ner till johanna och hälsade på partyfolket en kort stund. Nu sitter jag hemma igen och håller på att jävlas med det förbannade internet till bärbara. Nu fungerar d et inte att ha nätverkskabeln i heller.. utan det står bara något om "ett eller flera nätverkskort"..
Ibland önskar man att man hade en riktig karl i huset som kan fixa allting så man slipper förstöra massa själv.

På den senaste tiden har jag haft endel tankar och funderingar.. & det ligger väl runt bland alla möjligt funna kategorier.  Men det finns något jag inte kan få ur mina tankar.. och det är längtan efter dig. Längtan efter att se dina underbara ögon ännu en gång, längtan att se ditt vackra léende, längtan att få somna tätt intill dig.

Bara en sådan tanke får mig att rysa i hela kroppen. Men när det finns så mycket som står i vägen, räddar det mig väldigt mycket. Känslorna slår av tills den dagen jag vet att allt kommer att ordna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0