Trött...



Vaknade runt tolv, gick ut på balkongen men gick in snabbt igen då jag såg piss vädret..
När det började lätta upp pratade jag med Malin, vi bestämde oss för att ta hennes båt ut och fiska i ljungan..
Åkte till henne runt sextiden, satt på bryggan en stund och solen stekte jävlar i mitt skal..
När vi väl kom ut med båten hade vi rott en bra bit (kunde inte med motorn) fick vi åka tillbaka och leta malins telefon..
Vi rodde ut en bit igen och började ta av oss kläderna för att ta ett dopp. Ändrade oss snabbt då det började bli lite småkyligt.. Rodde lite längre bort där vi ser pappa och linda stå och kasta inne vid land.. Så vi åkte och sa hej och stannade där en stund.. Hoppa fisk som fan precis utanför båten, var lika oberedd varje gång.. Trodde jag skulle åka på en hjärtattack...
När det väl kom till kritan så hade Malin min käraste sin telefon som de flesta tjejer, i bhn.. Har man letat efter den i evigheter...
Åskan kom lite senare och det började svartna lite smått på himlen, så vi rodde tillbaka och satt på bryggan en stund, för att därefter gå till dyket och bada...
När vi väl kom fram till dyket ringer pappa och frågar om vi ska ha skjuts, bättre än att gå hem så vi tog chansen..

Nu sedcan jag kom hem har jag haft en mycket roande stund med min familj, vi har spelat kort med mera..
Nu ligger jag i sängen och tittar på någon poker film...

Imorgon var det prat om att vi eventuellt skulle åka till Åstjärnarna, så det blir väl kanske så då, annars får jag la se vad som hittas på!

Malins fina abborre =) 1.2 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0