Trött...



Vaknade runt 12, fortsatte min påläsning i Etologin..
Bestämde mig för att åka på bilbingon med Mamma & Maria, det första som händer vann jag 1000 kr på två rader.. Kändes skönt att man inte åkte i onödan..
Har slöat mest hela dagen..
Efter bingon åkte vi på max och köpte lite mat därefter körde Maria hem oss..
Gick inte länge så ringde Fille så jag gick och mötte honom och gick upp till Robin en stund där satt vi tre Adam och Emil... Vi bestämde oss för att gå ner till stranden så vi gick först upp till statoil och köpte tändvätska och surrade lite med Jenny och Sparris..
Vi tände en brasa nere vid stranden Emil tog fram gitarren och sjöng några sånger för oss..
Adam & Fille gick med mig en bit hem för jag började bli trött...
Nu sitter jag hemma och ska läsa på lite till och sedan lägga mig till kojs..

Imorgon får vi la se vad för äventyr som väntar..

Puss på er



En vacker solnedgång i Gambia, så otroligt mäktigt, Foto: Sandra Madeleine 2004
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0