Loove it!


Hej hopp

Idag har jag legat och slöat hela dagen.. Spelade lite poker förut, det gick kanon bra..
Nu ligger jag och väntar på att en ny turnering ska starta igång...
Vad som skér ikväll återstår att se, har flirtat med några som funderar på att komma hit, men det ser mörkt ut..
Undrar om man inte ska se Tomb Raider filmerna ikväll. Angelina är ju sååå vacker!
Tog nyligen ett otroligt skönt skumbad.. Var det skönaste jag gjort på år känns det som..

Belöning har jag oh mamma även fått idag av arrangörerna från Gatufesten.. Varsitt 3dagars till nästa års gatufest..
Det var det värt iallafall..

Nu startar min turnering igång så jag ska koncentrera mig på den istället för att skriva en massa tjafs...

Puss på er!



Bara för att jag råkar älska den här bilden, Jag och Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0