hejhopp


Fotot från dagbladet. Mamma & jag i bakrunden =)



Gårdagen började med att jag och mamma började dricka hemma vid halv två ungefär.. Musiken var på hög nivå och också rörelserna. Sedan kommer mormor som ska köra oss in på daltons lite senare.. Oså strax därefter ser vi en polisbil som stannar utanför huset. Jag går in, och tittar runt, tv4 var också där och sprang runt. Tillslut kom dom och plingade på, både jag och mamma, vi kan väl inte ha stört så mycket när tv4 är här? Fattade ingenting.. Då hade grannarna både hört och SÄTT en kille stå utanför huset och skjuta med pistol emot vårat hus och det bakom..
Han for hastigt iväg med en vit volvo 740 sa de.
Varken jag eller mamma förstod någonting, vi borde ha hört tycker man.. Men det beror ju iofs på vad det var för pistol för vi hade stereon ganska högt och vi var antagligen inne vid just den stunden, om det inte var oss han sköt emot och är väldigt dålig skytt... Man vet aldrig, jag är inte förvånad inte det minsta..
Iallafall så en timme senare åkte vi ner på daltons och tog en öl, träffade jessica och satte oss längst fram med henne.
Satt och tjoade en bra stund sedan kommer älsklingarna upp på scenen! Var underbart att se dom igen, var ju bara 1½ månad sedan ;).. Roger började jävlas med mig, jag fick inte mitt panband, han gav det till mamma istället. Sedan börja han skämta coh gav mig ett tillslut. Det blev allt mer och mer folk som samlades framför scenen.. Till andra spelningen var det sjukt mycket folk för att vara bara måndag..

Vill tacka alla som var med för en otroligt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0