hejhopp sockertopp


Torsdag:  Började lite lätt hemma med några öl, därefter i busbacken..
Gick in på daltons för att återigen se Ständut Blakk. Gick ut och träffade Ida,Westberg & Hedlund gick för att förfesta lite till och yra runt lite.. Sedan in och se dom ännu en gång, så man fick upp partyhumöret lite extra..
Jag gick därifrån innan dom var klar för att hinna se uggla.
Jag säger då det, de var värt varenda krona att se honom! Det var någonting extra må jag säga..
Blev en relativt tidig kväll, åkte hem runt ett tiden då min rygg hade gått sönder... Gick som om jag hade blivit påsatt och hade väldigt ont. Men kunde inte göra så mycket annat än att röra mig framåt med smyrfsteg haltandes genom gatan.. Ikväll är det inget speciellt som händer.. En fågel viskade mig i örat att det är förfest på terassen på Lördag! Det kommer att bli kanonkul!

Min lilla älskling, Emil är sjuk.. Dom fick ta honom till veterinären i onsdags så han fick sövas och massa annat..
Nu har pappa & Linda åkt till Götet för att se Springsteen imorgon så jag ska gå ner till fisen så han får lite sällskap..

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0