hejhopp



Tisdag: Vaknade och var hemskt bakfull, lyckades tillslut resa mig upp ur sängen då kvällen började närma sig.
Jag åkte på bilbingo med mamie i hopp om att vinna lite pengar.. Gick inge vidare alls i början till jag satte mig bakom ratten.. Ganska hastigt vinner jag på rövaren.. Nu ska vi inte snacka summor men det var tillräckligt så att vi tjänade en slant.. Efter det åkte vi runt lite och sedan in på daltons. Träffade hela gänget och såg på Patrics Combo i väntan på att återigen se Ständut Blakk.
Kom någon äcklig tjej och börja putta på mig på ständut, sedan på maine och försökte ta hennes plånbok, samma tjej blev utkastad igår för den saken. Sedan stod det en dvärg dam lite längre bak på kryckor, jag tyckte så synd om henne så jag gav henne min plats längst fram.. Folk sprang in i henne och jag som vanligt blev galen. Drog till ena tjejen som bara gick över henne... & inte visa respekt för såna människor gör mig verkligen frustrerad.

Nu ska jag klä mig och åka på bolaget och teknikmagasinet och köpa lite gosaker!
Utgång med Josse ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0