hej mina kära!


Onsdag: Dagen började lite lätt, åkte in på Ständut Blakks första spelning.. Sedan gick jag till Carro & Emelie och förfestade.. Vi gick in på daltons igen och satte oss vid ett bord, och innan jag vet ordet av var jag själv. Satt ensam en halvtimme säkert, så jag blev lite lack och åkte iväg på bilbingon där mamma satt och partajade. Sedan åkte jag in med henne i väntan på att Josse och Mimmi skulle komma in. När jag träffade dom kollade vi på Ständut Blakk sedan lyckades vi haffa ett bort, Johan & Marcus kom dit vi hade det trevligt en stund sedan blev det efterfest hos Johan.
Jag satte mig i massagestolen och blev där sittandes en bra stund.
Det blev en och annan Teqiula Rose och trevliga människor!

Nu ligger jag i sängen och laddar för kvällen.. Hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0