Hej hopp!


Lördag: Vaknade klockan ett, kände mig fruktansvärt stressad.. Mamma kollar genom telefonsvaraen, då har Sundsvalls Tidning ringt oss hela morgonen och ville träffa oss och prata om "ligan" som dom kallade det som vi tog fast..
Så det var inte mer än att slänga på sig kläderna, vi åkte upp till Maria & Carro förfestade där.. Åkte ner till stan innan Håkan Hellström började spela och träffade tidningen.. Det gick jätte bra.. Tog en sväng in på daltons sedan gå för att se Håkan Hellström.. Sjukt bra var han kan jag säga.. Han bringer sån glädje i sin musik, och det gillar jag.. Sedan att han är sveriges mest kända falska sångare ger bara en extra glimt i ögat..
Efter spelningen gick jag och Josse på daltons tog en cider med frisk, sen satte vi oss med Marcus och gänget ett tag..
Gick ner på tivolit träffade Malin, en kille kommer fram till mig och frågar om jag vill åka karusell, så han ger mig 4 biljetter.. Åkte vi några karuseller och hade det mys..
Som igår tänkte jag att jag spelar på det där förbannade choklad hjulet, såklart inget annat nummer än 22 för annnars går det ju inte.. Tro på fan att jag vann igen, så nu sitter jag med 4 kg choklad fast jag inte ens äter skiten..
Hehe, förövrigt kan jag inte mer än säga att det här har varit en fruktansvärt lyckad vecka, vill tacka er alla som har varit delaktig!

http://www.st.nu/noje/gatufesten.php?action=visa_artikel&id=743653  Artikeln som tidningen skrev om oss...



Jag och Viktor inne på Daltons
(`v´) Kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0