deeply depressed...



Don't really know whats happening I feel so.... invincible...

Jag kämpar så gott jag kan för att göra det så bra för alla andra att jag, glömer bort mig själv..
Jag har gjort så mycket framsteg, det tog inte alls lång tid för mig att lära..
Jag gör saker för någon och försöker verkligen, men ingen ser någonting utan, tar det bara för givet.
Jag börjar tröttna, fruktansvärt mycket.


Att stå inför stora beslut..
Enligt mina planer än så länge kommer jag att flytta nästa höst för att fortsätta min utbildning i en annan stad.
Jag vet att jag själv måste ta mig dit, på alla sätt, för ingen annan kan göra det. Det sista jag vill är att drabba min familj..
Men jag kanske måste och, det kan inte släppas ur mitt huvud..
Själv är jag villig att göra vad som helst från att det ska hända.
If I can't fix that, I don't even know if it's worth it at all..
Maybe I just jump off my dreams and take good care of my family instead..
 I'll do the best I can..

Mycket står på spel just nu.. Min framtid, hur kommer den att se ut?
Det är min viktigaste fråga i detta nu..




Another ting..

Robin..

Jag är verkligen ledsen för det som har hänt.. Jag förstår verkligen att du går igenom en tuff tid nu..
Jag känner dig inte alls väl, men tillräckligt för att känna din sorg.. Det gör jag, verkligen..
Vi finns här för dig det ska du veta, alla tiders.

Lider med dig det ska du veta. (F)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0