Utmanad av Linda

Fyra tvprogram jag brukar se:

* Lost
* House
* Las Vegas
* Vänner
 

Fyra saker jag gjorde i går:

* Myste med Thello
* Träffade Jocke
* Såg lite hockey
* Sov..

Fyra som står på min önskelista:

* En valp
* Jobb
* Vinna på lotto


Fyra saker jag avskyr:

* Lögner
* Otrohet
* Stress
* Timrå IK

Fyra saker jag tycker om att göra:

* Ta ett glas vitt en lördag kväll

* Promenera

* ligga på stranden på sommaren

* sooova

Fyra saker jag åt i går:

* Mackor

 * Korvstroganoff

* Chips


Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)

Ovanliga namn.. Inga jag kommer på, på rak arm.

Fyra jobb jag skulle vilja ha: (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer)

* Hundpsykolog
* Servitris

Fyra snabbmatsställen jag gillar:

* Big Boy

* Mc Donalds
* Pizzeria Stockvik
* Bite line

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:

* Jocke
* Sara
* Kajsa
* Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0