Stockholm - Östersund



Hej på er..

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist igen.. Vädret har varit på topp så jag har inte varit särskilt
sugen på att sitta vid datorn.
I fredags var jag på fotboll på Släda med grabbarna och johanna. Jocke som spelade
och matchen resulterade 5-0 till Alnö. Fin match! Efter det släppte
Jocke av mig hos Krille där vi tog några öl och snackade lite skit.
Jocke ringde lite senare så mamma hämtade mig och körde ut mig på vindhem
där vi satt till stängning. Vi åkte Alnö runt och hamnade vid något hus där det var fest och bråk...
Vi plockade där upp Luddes släktning. På lördagen sov vi bra länge. Sen kom mamma ut vid
14 och ludde någon timma senare. Vi åkte och köpte käk för att sedan ta några öl och
grilla nere vid hamnen. Solen skén och värmen var otrolig. Thello var också med
såklart som badade och åt lyxmat tillsammans med oss. Senare på kvällen tog vi
Taxi ut till Vindhem. Sara, Micke  och ett gäng till träffade vi också där.
Vi satt ute till stängning sen åkte vi hem till Jocke igen och fortsatte öla.
På söndagen satt jag och Ludde ute och solade med en öl under dagen.
Jocke körde hem oss på kvällen.

Jag har även varit nere i Stockholm Måndag till Tisdag.
Det var en mycket trevlig resa, vi var på gröna lund och skansen första dagen. Jag tvingade mig själv upp i den
nya berg- och dalbanan för Lindas skull. (hon som bad mig åka den).. och det var precis vad jag gjorde för hennes
skull! Gick så fort så man hann inte ens tänka.. hua!
På tisdagen iallafall så var vi på stan bara. Jag och tjejerna köpte avslutnings kläderna..
Jag som nu letat efter min klänning i över 1 år hittade den äntligen så jag är supernöjd!
Pappa hämtade mig på tågstationen igår kväll och när jag kom hem stod mina älsklingar utanför och väntade på mig!:-)
Vi tog en kaffe och sen stod vi ute och surrade lite innan han skulle iväg och jobba.
Jag slängde mig i sängen ganska på stört efter jag varit ute på kvälls promenaden med Thello.

Vaknade 07:55 imorse och fick rå panik.. Skulle åka hemifrån 08.00.. Så det var bara att slänga sig upp ur sängen och kasta på sig kläderna och någonting att äta.
Som tur var så vart det lite senare så jag kunde ta det lugnt.
Vi kom fram till Östersund vid elva. Vi åt lunch och hade det trevligt. Alicia satt och mös med mig en bra stund i köket, sötnosen!
Fick också träffa mina älskade kissemissar Emil och Ida som flyttade upp  dit när det var dags för Maja att komma.
Har verkligen saknat dom små liven, hua! 
Lindas mamma ville också att jag skulle ta med mig Balto hem, en Leonberger hane på 1 år. & hade jag haft större hemma så hade jag inte tvekat en sekund, då hade jag tagit både han och King (pappan). Utan problem, blev så kär! ;-)
Ska ta och följa med Linda upp något mer, det var riktigt mysigt där uppe må jag säga!
Nu tänkte jag ev. gå ner till farsgubben och göra han sällskap på en öl efter jag fått i mig något att äta.
Dom svinen ska på Springsteen imorgon....


Har också Gatufest 3-dagars biljetter till salu billigt om någon är intresserad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0