Don't close your eyes.. as I was told.



Heeeelt tom är jag..
Men någonting må man väl göra för att fördriva tiden, skrivlusten kanske kommer..
20 minuter kvar till pokerturnering och segare kan sekundrarna inte gå, såväl minutrarna..
Ikväll fick jag reda på lite information som har, utan tvekan fått mig att besluta mig för
att helt enkelt strunta i lägenhets ansökan. Det kommer absolut vara lite halvdrygt
till en början, men som jag fick reda på i detta nu.. är det så mycket bättre..
Vänjer sig gör man ju alltid och dör gör man inte att ta en timmes mindre sömn för att
bege sig iväg. Har jag överlevt det förr, gör jag det nu också :-)

Jag pratade iallafall med en mycket gammal vän jag inte träffat på 8 år som kommer till Vindhem
denna vecka igen.. Vi fick kontakt åter igen för drygt 1 år sedan..
Men har inte hänt att vi pratat särskilt mycket ändå.
De var uppe för 1½ vecka sen senast men då befann jag mig i turkiet, så då
planeras det träff den här veckan och det ska bli förbannat kul! :-D


I turned on the evening news, saw a old man being interviewed.
Turning a hundred and two today. Asked him what's the secret to life?
He looked up from his old pipe, laughed and said "All I can say is."
Don't blink..
Just like that you're six years old and you take a nap. And you
wake up and you're twenty-five and your high school sweetheart becomes your wife.
Don't blink..
You just might miss your babies growing like mine did.
Turning into moms and dads next thing you know your "better half",
of fifty years is there in bed. And you're praying God takes you instead.
Trust me friend a hundred years goes faster than you think
so don't blink. I was glued to my tv when it looked like he looked at me and said
"Best start putting first things first.".
Cause when your hourglass runs out of sand
you can't flip it over and start again.
Take every breathe God gives you for what it's worth.
So I've been tryin' ta slow it down, I've been tryin' ta take it in.
In this here today, gone tomorrow world we're livin' in.

Naw, don't blink.
Life goes faster than you think..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0