Torsdag



Fans jävla stress...
For in med Sara på uttagningen igår, det gick jätte bra.. Fick mycket beröm och det kändes super.. Ska dit åter igen på Tisdag till veckan... Efter det gick vi och satte oss på BK ett par timmar och pratade massa trams.. Gick också förbi på downtown och sa hej..  Peter erbjöd oss att komma upp på en öl eller två och det gjorde vi... Trevligt var det och den här gången var det inte mig Chicko ville bita foten av! Sara gick på toa och blev kvar där bra länge när Chicko stod utanför och hon  vågade inte komma ut...
Henke hämtade oss senare, åkte på Mc donalds och köpte mat och sen släppte han av mig hemma..

 Åkte in till stan imorse och bjöd på smörgåstårta, därefter åkte jag och Lena bort på Amni's Hundhus och kollade runt och träffade tjejerna som jobba där..
Det kändes kanon bra och jag ska vara där framöver så jag har någonting att göra på dagarna..
Jag åkte hem efter vi varit där och Sara kom minuter efter mig.. Vi spelade lite tv-spel och snackade lite skit...
Sen blev det full fart här hemma.. Främmande och fanskap.. Blev endel dramatik inblandat för att endel inte kan respektera endel viktiga saker... Blir så less... Hua!
Mamma körde in mig till stan på artbetsintervjun 18.30...
Katarina (hon som ja skulle träffa) var kanon trevlig och helt underbar.. Vi började prata Hockey och hon frågade mig genast om jag tyckte om Timrå och jag svarade snabbt , nejfyfan finns ingenting jag hatar mer än dom där svinen...
Man såg i ögonen på henne och hon jublade och var överlycklig, hon hatade dom visst lika mycket som jag och sa med ett léende "Vi har redan en Timrå-fan som jobbar här och jag tar fan inte in en jävel till"..  
Kunde inte hålla mig för skratt och det kändes så jävla rätt..
Nu sitter jag hemma och ska spela lite kort med Mamma, Johan & Marielle..

Imorgon ska jag hem till Lena och fotografera Venja så Marielle kan få fotot och ordna till min lilla överasskning till Lena!
Därefter är det middag hos Joakim planerat, sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda..


Ett kort på  Venja för drygt 3 år sedan.. Taget mobilkort och därför inte så bra.. Behöver en skarpare bild på henne och från olika vinklar....


Isländsk Fårhund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0