smärta!


Hej mina kära..

Ja jag gick ju då på uttagningen igår och blev uttagen utan problems.. Fick sitta kvar där igår från 18 till 23.30..
Färgning klippning på hår och så vidare.. Nu har jag så ont i benen så jag kan dö.. Fick sovmorgon idag
och ska vara där 11.00 igen då makeup-artisterna skall komma. Någongång därefter ska vi gå på lunch och äta
sen är det bara o sätta sig i stolen igen.. hua vilket slit! ;-)  Kläder skall på och av sen blir det middag på hotellet
och sen upp på scen.. Kan säga på rak arm att detta är ingenting för mig egentligen, men att bli ompysslad två dagar
säger väl ingen nej till.. Sen och gå upp och visa det för alla är väl där jag kryper ur skinnet...
Men vi får väl se hur detta kommer att gå... Vi saknar en manlig modell med ca 6-10 cm hår som också ska se bra ut
och vara utan baby-face.. Han som kom igår backade ur och vi satt och letade karlar hela kvällen igår..
Vi får väl se när jag kommer dit om dom hittat någon ännu..
Nu ska jag vräka i mig massa mat sen fara in på stan och införskaffa mig underkläder sen iväg
och sätta sig i stolen igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0