Ny vecka...



Min dator har inte riktigt varit som den ska så därför har jag inte orkat sätta mig och skriva...
I söndags var jag som sagt hos Henke.. Vi spelade lite Guitar Hero sen fick vi för oss att ta en sväng ute i naturen och grilla..
Jag, Sara, Henke, Krille & Krille tog på oss kläderna gick upp på affären och promenerade en bra bit och sedan satte oss nere vid vattnet och grillade.. Mysigt var det, tråkigt bara att det inte var någon sol.
Solen kom inte upp förrän det var dags för hemfärd igen.. Jag och Sara tog strandleden medans grabbarna gick upp efter vägen.. När vi kom hem till Henke igen var det svinkallt så vi bytte om till varma kläder och la oss och kollade på hockeyn och höll på att somna alla tre.. Vi åt mat i periodpausen sen åkte jag hem.. Var så otroligt slut efter allt vandrande.
Det blev en tidig kväll, somnade redan runt halv tio om jag minns rätt.. Skulle titta på Beck men hann inte alls långt innan jag slockna..
I Måndags var jag in på stan en sväng, fixat praktikplats på Amnis Hundhus som jag ska på besök hos imorgon..
Har även sökt ett jobb som telefonbokare, alltså boka in möten åt försäljare på olika företag.. Dit ska jag på Intervju imorgon så får se hur det går, peppar peppar!
För övrigt har jag inte gjort särskilt mycket.. Var hemma i stort sätt hela dagen igår och bara tog det lugnt...
Idag så har jag inga speciella planer, har precis kämpat upp min käre hopplöse bror så att han kom iväg i tid.
Han lovade mig att handla till smörgåstårta innan han ska iväg på skrivkursen och då ska man hålla det!
Det ända jag ska göra idag är väl mest att ta det lugnt.. På eftermiddags/kvällen ska jag göra smörgåstårta hade jag tänkt eftersom det inte blev någonting sådant förra veckan.. Gott!!
Har även pratat med Jocke om kursen han skulle gå med Thello nu i vår och lovat han att jag ska hjälpa honom med träningen här i vår så han slipper gå kursen med honom. Så jag tänkte jag ska ta med han och smyga in upp på lv5:s skjutbana någonting här framöver (tips från Lena).. Där det finns ett område som är inhängnat och alldeles perfekt för träning nu när banan står tom..
Nu är det också knappa veckan till det är dags för Dina att valpa.. Är så längtsam och hoppas allting kommer gå bra.
Ska bli kul och se vad som kommer!

Nu ska jag ta och göra ordning lite fika och sätta mig och titta på House..


Dina 9/2 - 2009





Kommentarer
Postat av: Helena

Nu är det inte långt kvar =).Hör av mig så fort det har hänt ngt!



Kram Helena

2009-02-19 @ 15:46:06
URL: http://www.lerdalshojdens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0