Modevisning...



Hej mina käraste!

Eftersom jag var så otroligt trött när jag kom hem igår så fann jag mig aldrig orken att skriva..
Igår åkte jag in till stan till tio, träffade Anya på HM sen gick ja bort till salongen..
Satt hela morgonen och funderade ut någon manlig modell som skulle kunna tänka sig att ställa upp..
Det hela slutade iallafall med att jag tvingade med mitt ex Jimmy in till stan så dom fick kolla på honom och
han kom med utan problem.. Han var modell som liten så då fick han återuppleva det lite..
Det var en hel del väntan hela dagen, fick makeup runt halv tolv sen satt jag, Anya & Carro rakt upp och ner
till 18 då vi fick klädsel, träning och sen mat.. Visningen började sju och jag var första modell i min grupp. Det blev en hel del stress måste jag  säga.. När jag och en till tjej skulle ut igen hade hon inte ens hunnit skölja ur, torka och stylea håret..
Men det gick kanon bra ändå... Till sist gick vi alla modellerna ut tillsammans för en sista visning..
Vi stod kvar där och blev fotograferade av lite alla möjliga och sen Matrix själv.
Dagen var verkligen en upplevelse och jag trivdes så bra med alla och speciellt Cilla (som skötte färg) och
Cristopher (klipp).. Dom frågade mig om jag ville ställa upp fler gånger och det ska jag absolut göra.. Så dom kommer att ringa mig någonting framöver, det ser jag fram emot!

Idag så har jag inte gjort speciellt mycket, brunnit av några gånger på endel snorungar som inte kan sköta sig, blir lite less.. hehe, men nu är det en veckas lov och det ska bli skönt, även om jag har lov i stort sätt hela tiden men...
Till veckan iallafall så ska jag bli dagmatte åt en Kelpie blandning som är drygt 8 veckor.. Kommer ha honom mellan 10-15 på dagarna så det ska bli kul! Johan's jobbar kompis som behövde någon som har Nice under dagarna så då ställer jag självklart upp! I övrigt så har jag varit på rättegång idag för mamma och det gick igenom.
Nu sitter jag bara och väntar på mat är otroligt hungriG!
Skulle ha gått ner till Pappa och Linda idag men det blir nog imorgon istället..
Än så länge har jag inte hört någonting från Helena men det är väl dags när som helst nu när det är två dagar över tiden..
Spännande!
Skulle haft Thello ikväll men
jocke bara jävlas med mig hela tiden och det ska han allt få för!



Kommentarer
Postat av: Linda

hej hej, inte visste jag att du hade en blogg... kul att läsa iaf. kram

2009-02-27 @ 19:19:53
URL: http://honey-boney.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Fin du var i håret:)

2009-02-28 @ 14:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0