Födelsedagsbarn!



Åkte ut till Sara och Henke i onsdags sen iväg på hockeyn som slutade med vinst vilket var otroligt skönt..
Åkte hem och somnade bra tidigt..
På torsdagen hände inte särskilt mycket, badminton match, en rejäl utklassning... Var hemma mest hela dagen
och tog det lugnt.. Skulle åka med Jocke till sthlm mot kvällen men han fick någon tattar bil så det blev inte av.
Vi ska väl eventuellt åka till veckan istället..
Han kom hit ändå och släppte av Thello hos mig och då vart det full fart här hemma igen..
På fredagen följde Thello med mig in på skolan en stund och tog en fika och hämtade lite kläder som jag hade glömt.
När vi kom hem gick vi ut på en långpromenad och träffa Balder, grannens gamla hund, 9 år gammal och har jobbat som tjänstehund (likhund), varit över hela världen bland annat tsunamin i Thailand för några år sedan.. Hans sista utryck innan han gick i pension. Dom lekte på bra och blev tok kär i varandra.. Både Thello och Balder hade sån fruktansvärd ångest när de lämnade varandra så hua.. Men det gick bra efter en sisådär 20 minuter så hade han släppt det.
Vi gick ner till pappa sen och tog emot lite presenter och körde med gubbarna som skulle tapetsera bäbisrummet till Linda kommer hem på söndag.. Det var Pappa, Uffe och Sparris..
Sparris blev nerlurad i tro om att det var fest, men när han väl kom ner så var det bara att börja spackla och greja.
Till kvällen kom Sara hit och vi tittade på hockeyn och pratade endel..
Hon åkte hem vid 22 och då gick jag också ut med Thello sista svängen sedan gick vi in och la oss i sängen, tog en tidig kväll..
Imorse väckte han mig inte lika tidigt som han brukar.. Vaknade själv runt halv 8 och drack en kopp kaffe sedan gick vi ut och busade lite över en timme.. När vi kom in hade han skitat ner sig så mycket så vi duschade av han, blåste pälsen och borsta så nu är han jättefin!
Jocke skulle väl komma och hämta honom vid tolv men har inte hört någonting ifrån han ännu...
Jocke har lovat mig en middag idag så jag ska dit sedan och innan dess är det inte mycket mer än bolaget och koppla av.. Sen vad som kommer till kvällen återstår att se.. Det lär nog bli en del öl skulle jag tippa eftersom jag fyller år idag..

Återkommer och skriver lite mera imorgon!

Puss på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0